Monday, October 12, 2009

LinkBucks - Buat duit dengan link

Munking anda tertanya-tanya bagaimana caranya untuk menambah pendapatan melalui setiap link yang anda berikan kepada kawan-kawan anda. Caranya mudah sahaja. Dengan Linkbucks yang merupakan jaringan iklan internet pertama yang menggunakan interaksi antara laman web dan pengguna web, anda boleh melakukannya.

Sebelum itu anda perlulah mendaftar dahulu dengan
Linkbucks. Kemudian, anda pergi kebahagian "Create Links" dan pilih "Single Link". Kemudian masukkan link anda pada "Link to Convert". Pilih jenis "Landing page" samada ianya bebas dari 18SX atau tidak. Pilih "Type" yang anda suka dan seterusnya klik "Generate Link" dan link baru terhasil seperti ini http://49c265d9.linkbucks.com

Klik gambar untuk besarkan

Klik gambar untuk besarkan

Selain itu, anda juga boleh menambah pendapatan lagi dengan memperkenalkan kepada kawan-kawan anda. Setiap kawan yang menyertai melalui anda, akan memperolehi 20% dari hasil yang mereka perolehi. Opsss.. ianya bukan berhenti setakat itu sahaja, sekiranya kawan-kawan awak pula yang akan memperkenalkan kepada kawan-kawan mereka, anda akan masih memperolehi 15%.

So... apa tunggu lagi... daftarlah LinkBucks sekarang!

Untuk makluman LinkBucks hanya membayar melalui akaun Pay Pal dan ePassporte sahaja. Sekiranya anda belum mempunyai akaun Pay Pal, daftar lah sekarang kerana ianya adalah percuma. Daftar Pay Pal Sekarang!

No comments:

Post a Comment