Sunday, February 7, 2010

Upbux Strategy - USD800 Per Month!!!

Upbux adalah antara program PTC yang paling best dan boleh dipercayai. Program ini dilancar pada 15 September 2009 dan mempunyai populariti yang semakin meningkat. Baru-baru ini UPBux telah menaiktaraf sistem programnya bagi menyokong jutaan pengguna dan keselamatanya. Apa yang paling BEST yang ada dalam program PTC ini adalah pembayaran secara langsung dari akaun UPBux ke akaun PayPal atau AlertPay.

Ini adalah startegi yang boleh diguna pakai untuk mendapatkan hasil yang bagus tanpa memerlukan sebarang pelaburan.

1. Daftar dengan Upbux http://www.upbux.com

2. Klik kesemua iklan (ads) yang ada (biasanya 4-5)

3. Tingkatkan profit anda dengan memberitahu mengenai sistem ini kepada ahli keluarga, saudara mara dan kawan-kawan anda. Lagi banyak yang berdafar dibawah awak, maka lagi banyak keuntungan yang akan anda perolehi. Apabila anda dapat hasilnya, cuba postkan bukti bayaran tersebut diblog, forum dan sebagainya untuk menambah lagi profit anda.

4. Dalam masa 1-2 minggu, anda boleh menjana antara USD1.50 - 2.00 bergantung kepada bilangan referral anda. [Pada ketika ini, saya mendapat menjana antara USD1.50 - 3.00 SEHARI]. Kemudian anda boleh menggunakan duit tersebut untuk menyewa referral. Anda perlu ingat, lagi banyak referral maka lagi banyak profit yang anda akan perolehi. Pada kadar standard member, anda boleh menyewa 3 referral dengan kadar USD0.78. Duit selebihnya akan digunakan untuk recycling bad referral.

5. Mengurus referral anda. Pengurusan dalam mengurus referral adalah kunci keuntungan yang harus anda ikuti. Berikut adalah beberapa kreteria yang harus anda ikuti:
1. AVG < 1.0 (recycle)
2. No clicks in 4 days AVG < 1.2 (recycle)
3. No clicks in 5 days AVG < 1.4 (recycle)
4. No clicks in 6 days AVG < 1.6 (recycle)
5. No clicks in 7 days (recycle)

USD0.26 adalah kadar untuk menyewa 1 referral. Pada tahap ini, anda akan mendapat keuntungan sekiranya referral anda klik lebih dari 50 iklan sebulan – bersamaan 1.6 iklan sehari.

6. Keuntungan dan laburkan semula – Sekiranya keuntungan anda telah mencapai USD80.00 maka anda perlu upgrade pakej anda kepada Golden Pakej. Pada tahap ini, harga bagi menyewa 1 referral adalah USD0.20 dan average yang perlu dicapai oleh referral anda ialah 0.8 iklan sehari. Rasanya bukan susahkan!

7. Recycle, renew dan belireferral sehingga mencapai 4000 referral. Pada tahap ini average yang perlu anda capai adalah 1.5 iklan sehar dan anda akan menjana keuntungan USD800 Sebulan!!!
Saya telah menggunakan strategi dan mencapai keuntungan yang bagus. Rasanya, anda patut mencubanya!

Saya telah menggunakan strategi dan mencapai keuntungan yang bagus. Rasanya, anda patut mencubanya!



Untuk mendaftar UpBux, click banner dibawah:

2 comments:

  1. saya suka dengan artikel ini, mau coba tapi gk ounya modal...sedih...
    saya orang indonesia tolong bantuannya kalau mau bantu si

    ReplyDelete
  2. tapi sayang upbux sudah mati, expired ya Bos...

    ReplyDelete