Monday, January 18, 2010

Upbux - 1st Payment 17 Januari 2010

Yahoo!!! saya dapat USD5.66 dari Upbux.

Mungkin ramai yang menyatakan program PTC adalah SPAM. Memang betul tetapi bukan semua PTC adalah SPAM. Disini saya postkan 1st payment yang saya terima dari UpBux selepas 8 hari join program tersebut pada hari ini!. Sila klik gambar dibawah untuk besarkan.





Daftar sekarang!


Upbux sememangnya PTC program yang paling best pernah saya jumpa. Disini saya ceritakan serba sedikit mengenai sistem protection yang dimiliki oleh program ini.

1. Disokong oleh HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), Jikalau ada tidak tahu apa itu https, kalau buka website bank online, cuba tengok dekat URL, sama tak? Itu la kegunaanya iaitu melindungi akaun anda dari dicerobohi oleh orang lain.
2. Mempunyai Pin Secure selepas Log In account Upbux.



Daftar sekarang!

No comments:

Post a Comment